takip

25 Ağustos 2010 Çarşamba

Defne'den Çin malına hayır!!

                                                                 HERKESE SELAM,
DEFNECİK ÇİN MALINA HAYIR KAMPANYASINA EN SEVDİĞİ BEBEĞİNİ ELYAPIMIYLA DEĞİŞTİREREK KATILDI. BU BEBEĞİ, BENİM AKILLI KIZIMIN BEBEKLERİNDEN BİRİNİN YERİNE ÖRDÜK. BEBEĞİN ÇİN MALI OLMASINDAN ŞÜPHELENDİ BİZİM KÜÇÜK HANIM. "ANNE BUNUN AYNISINDAN ÖRER MİSİN?" DEYİNCE KIRAMADIM MELEĞİMİ. BENCE BEBEĞİN ORJİNALİNDEN DAHA GÜZEL OLDU :) AMA BÜTÜN OYUNCAKLARINI TEKRAR ÖRDÜRÜRSE İŞİMİZ VAR. BU ARADA BURUN VE PARMAKLAR İÇİN DİLEK HANIM'A  BOL BOL TEŞEKKÜRLER.

4 yorum:

  1. elbisesi saçları hepsi çok güzel ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ayyy yerim ben o bilmiş kuzuyu. Aferin Defneye. Kocaman bir aferin. Anneler bilinçli ve hassas davranırsa çocuk alıyor arkadaşım. İşte örneği.

    Bu arada galiba bu bebeğin bir benzeri bizde de var. Çok benziyor.

    Burun ve parmaklar da popcorn'un işe yaramasına çok sevindim ;) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Güzel yorumlarınız için teşekkürler. Gerçekten Defne bu Çin malı konusunda çok hassas olmaya başladı, eline aldığı her oyuncağı dikkatle inceliyor. Tabi bazılarının Çin malı olmadığına inandırmak da zor oluyor ama olsun :)
    Bu arada Dilek Hanım pop corn ve diğer bütün teknik destekler için gerçekten çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Bu kadar ki! MashAllah! Ben de boyle oyncak yapiyorum bazen. Ama maalesef hepsi hediye verdım fotograf kalmamis. Ellerineze saglık!

    YanıtlaSil