takip

1 Nisan 2011 Cuma

uuppuzuun bir aradan sonra merhaba

Herkeslere merhaba,
Mecburi olarak verilen uzuuunca bir aradan sonra bloğumu çalışır şekilde görmek ve buraya bir şeyler ekleyebilmek çok güzel. 8 Şubat'da sağ elimin işaret parmağına atılan 6 dikiş nedeniyle verdim bu mecburi arayı. Uzunca bir süre hareket ettiremedim elimi. En çok da canımı sıkan örgü örememek oldu. Bu arada Nako çocuk dergisi aldık Defne'ciğimle, yanda gördüğünüz Yasemin Hanım'a ait modeli de orada gördük. Defnem bir ay boyunca elimin iyileşmesini bekledi :) Sargı her küçüldüğünde, "Anne yaşasın elin iyileşiyo, bebeğimi örebileceksin" diyerek mutlu oldu. En sonunda bebeğimizi kucağımıza aldık :) Torunum diyorum ben kendisine :) Yasemin Hanım'a da çok çok teşekkürler.

4 yorum:

  1. aa melek bebek:) ellerininize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. çok geçmiş olsun:((. 6 dikiş parmak için hiçde az değil....
    defne çok şanslı ki anneciği bebeğini başarılı bir şekilde bitirmiş ağzına emziğinide takıncaa çok daha sevecektir.
    ben çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  3. öncelikle geçmiş olsun.Bebek çok tatlı.ELLERİNİZE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  4. ellernize sağlık çok güzelll

    YanıtlaSil